I edycji People Innovation

ZWYCIĘŻCZYNIE

MIEJSCE II
MIEJSCE I
MIEJSCE III

Traffic Pathways
Traffic Sp. z.o.o

Anika Osmólska

Holistyczny pakiet benefitów
Future Proccessing

Monika Woźnica

Manager of Choice – projekt rozwoju kadry zarządzającej
Grupa Raben

Anita Koralewska-Ratajczak

ZWYCIĘŻCZYNIE

I edycji People Innovation

MIEJSCE II

Traffic Pathways
Traffic Sp. z.o.o

Anika Osmólska

MIEJSCE I

Holistyczny pakiet benefitów
Future Proccessing

Monika Woźnica

MIEJSCE III

Manager of Choice – projekt rozwoju kadry zarządzającej
Grupa Raben

Anita Koralewska-Ratajczak

PROJEKT

“GROW PGO”
PGO S.A.

Projekt skierowany był do pracowników całej organizacji (ok. 1000 osób). Realizacja etapów rozpoczęła się w marcu 2020 roku. Głównym celem projektu GROW PGO było zapewnienie poczucia bezpieczeństwa w obszarze obaw o zdrowie swoje i swoich bliskich poprzez wsparcie psychologiczne oraz pogłębienie świadomości w obszarach wzmacniania własnej kondycji psychicznej.

Aleksandra Łozowska
PROJEKT

“DOTYKAM – WYGRYWAM Re (CYC)ling - dla Kasi i Eli”
Mega Service Plus Sp. z o.o.

Celem projektu było przełamanie tematu taboo i uświadomienie kobiet zatrudnionych w firmie jak bardzo jest ważne samobadanie piersi i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Najważniejszą przesłanką akcji było wsparcie dwóch koleżanek które chwilę przed rozpoczęciem akcji dowiedziały się, że zachorowały na raka piersi.

Anna Tatur-Łągiewka
PROJEKT

“Usprawnienie komunikacji wewnętrznej w Ministerstwie Klimatu i Środowiska
Ministerstwo Klimatu i Środowiska

Projekt realizowany był w oparciu o metodologię zarządzania projektami w MKiŚ od marca 2020 r. do lutego 2021 r. Odbiorcami projektu byli wszyscy pracownicy MKiŚ. Działania, w ramach projektu, skupiały się przede wszystkim na rozwiązaniach usprawniających dotychczasową komunikację wewnętrzną, w obszarze cyfrowym i w wymiarze komunikacji poziomej.

Kamil Rodzik
PROJEKT

“Aplikacja mobilna Hexar dla pracowników Wielton S.A.”
Wielton S.A.

Głównym założeniem aplikacji Hexar było przeniesienie komunikacji wewnętrznej na ten kanał, zastępując czasochłonne i mało ekologiczne drukowane komunikaty a także integracja pracowników. Stworzenie narzędzia jest odpowiedzią na potrzeby zróżnicowanej kadry (75% pracowników produkcyjnych) i pozwala każdemu pracownikowi śledzić aktualności z organizacji i na nie reagować.

Amanda Wojtal
PROJEKT

“PGS Software Learning & Development”
PGS Software S.A.

Celem projektu było uporządkowanie obszaru rozwoju w PGS Software. Dotychczasowe działania zastąpił Learning & Development – centralnie zarządzana, szeroka oferta szkoleń technicznych i biznesowych szytych na miarę potrzeb pracowników. Tak, aby każdy co roku stawał się coraz lepszy i był w stanie odpowiedzieć przed samym sobą czego konkretnie się nauczył.

Sylwester Zimon
PROJEKT

“PGS Software Learning & Development”
PGS Software S.A.

Celem projektu było uporządkowanie obszaru rozwoju w PGS Software. Dotychczasowe działania zastąpił Learning & Development – centralnie zarządzana, szeroka oferta szkoleń technicznych i biznesowych szytych na miarę potrzeb pracowników. Tak, aby każdy co roku stawał się coraz lepszy i był w stanie odpowiedzieć przed samym sobą czego konkretnie się nauczył.

Patrycja Dacko
PROJEKT

“Rozwijaj się z North”
North.pl Sp. z o. o. Sp. k.

Celem projektu był wzrost zaangażowania pracowników w projekty i procesy zachodzące w firmie, tak aby pracownicy mogli dać upust ambicji, wyjść poza swoją strefę komfortu, uwierzyć, że chcieć - to móc. Konkurs miał za zadanie dać szansę i możliwości osobom, które chcą coś zmienić, mają na to pomysł, a być może na co dzień brak im odwagi lub motywacji do działania.

Aleksandra Fijołek
PROJEKT

“System wirtualnych programów doceniania i motywacyjnych”
Allianz Partners

Podstawowym założeniem projektu było wykształcenie w organizacji kultury doceniania oraz stworzenie programów motywacyjnych dla wszystkich pracowników. W ramach programu zostały wprowadzone takie programy jak: lider współpracy, proaktywny, mistrz jakości, mistrz rezerw i profesjonalista.

Michał Szefer
PROJEKT

“Plebiscyt Wartości Deviniti”
Deviniti Sp. z o.o.

Idea plebiscytu zrodziła się podczas obchodów rocznicy 15-lecia firmy. Dla pracowników był to sposób na wyróżnienie, docenienie i podziękowanie dla koleżanek i kolegów, z którymi najlepiej im się pracuje. Ogłoszenie wyników Plebiscytu Wartości odbyło się podczas uroczystej Gali połączonej z obchodami urodzin Deviniti.

Renata Iwaniec
PROJEKT

“Całym sobą Poczuj FLOW”
Credit Agricole Bank Polska S.A.

Program FLOW – Poczuj TO ma na celu wzrost świadomości i zdobycie wiedzy z zakresu motywatorów swoich, swojego przełożonego i członków zespołu realizując korzyści w 3 obszarach: dla doradców klienta, dla zespołu i w relacjach z szefem. Dodatkowo program wspiera akceptację różnorodności poprzez diagnozę różnych motywatorów u pracowników w sieci sprzedaży.

Anna Szlawska-Witczak
PROJEKT

“Manager of Choice – projekt rozwoju kadry zarządzającej”
Grupa Raben

Projekt rozwojowy “Manager of Choice” był prowadzony od września 2019 do grudnia 2020 roku. Celem projektu było m.in. wypracowanie i wdrożenie w Business Unitach Grupy najlepszych praktyk zarządzania zespołem, wzmocnienie kompetencji managerów i poprawa doświadczeń pracowników w całym cyklu życia organizacji.

Anita Koralewska-Ratajczak
PROJEKT

“Traffit Pathways”
Traffit Sp. z o.o.

Projekt został stworzony z myślą o obecnych oraz przyszłych pracownikach firmy, jak i kandydatach. Założeniem projektu było aby obecni członkowie zespołu czuli się pewnie i bezpiecznie, dzięki jasnej ścieżce kariery oraz transparentnych stawkach finansowych przedstawionych na każdym poziomie kariery. Wdrożone rozwiązanie ma również wspomóc pracowników, którzy dopiero dołączą do firmy, aby od początku wiedzieli co ich czeka, jakie szanse rozwoju i możliwości awansu.

Anika Osmólska
PROJEKT

Holistyczny pakiet benefitów”
Future Processing

Celem wdrożonych benefitów było potraktowanie zespołu FP holistycznie, wykraczając poza zawodowe kwestie. Ukazanie, że pracodawca może partnerować także w codzienności każdego z FP-owiczów. W pakiecie benefitów znalazły się m.in.: team złota rączka, rentownia i mieszkania do pracy zdalnej. W ramach strategii EB wprowadzono rozwiązanie - walutę, którą nie są dobra materialne, a doświadczanie - Hunger for experiences to share (not things).

Monika Woźnica
PROJEKT

“Digitalizacja procesów HR i zmiana kultury komunikacji w firmie”
SERIS KONSALNET HOLDING S.A.

Projekt zakładał zbudowanie środowiska w którym pracownicy dostaną dostęp do platformy i niezależnie od miejsca zatrudniania będą mieli możliwość samoobsługi w zakresie wyboru benefitów, pobrania niezbędnej dokumentacji, otrzymania dofinansowania, czy uzyskania niezbędnych informacji z życia firmy, skorzystania ze szkoleń pracowniczych. Odbiorcami tego projektu byli wszyscy pracownicy grupy SERIS w Polsce. Około 19 tysięcy osób zatrudnionych.

Katarzyna Budzik
PROJEKT

“#BezpiecznizIntrum w pandemii" - innowacyjne podejście do employer brandingu w pandemii “
Intrum Sp. z o.o.

Celem projektu „#BezpiecznizIntrum w pandemii” było: zadbanie o wellbeing pracowników, ograniczenie stresu, zadbanie o efektywność pracy w firmie, odpowiedni przepływ informacji na linii pracodawca – pracownicy oraz na linii pracownicy – pracownicy w bardzo specyficznym momencie jakim był wybuch pandemii Covid-19 i w kolejnych miesiącach. Odbiorcami projektu było 400 pracowników Intrum, kadra menadżerska, pracownicy niższego szczebla oraz pracujący zdalnie w czasie pandemii.

Agnieszka Surowiec
PROJEKT

“Preboarding – nowe podejście Objectivity do komunikacji z kandydatami, którzy przyjęli ofertę i czekają na swój pierwszy dzień pracy” Objectivity Ltd.

Celem projektu jest utrzymanie komunikacji i unikalnego kontaktu z osobami, które przeszły proces rekrutacji i (na przykład) ze względu na okres wypowiedzenia w poprzedniej firmie, oczekują na dzień zatrudnienia w Objectivity. Dodatkowym celem jest utrzymanie stałego kontaktu z osobami, które ze względu na długi okres wypowiedzenia, mogą dołączyć do firmy po dłuższym okresie oczekiwania – np. po trzech miesiącach od otrzymania oferty pracy.

Wojciech Filipkowski
PROJEKT

"Projekt i budowa maszyny pakującej FS 120 – nowe kompetencje i możliwości dla firmy Formeleon"
FORMELEON Sp. z o.o.

W ramach projektu zaprojektowano i wdrożono do produkcji nową maszynę pakującą FS 120. Głównym założeniem było to, aby wszelkie procesy na etapie projektu, konstrukcji oraz instalacji maszyny u Klienta były przeprowadzane samodzielnie przez zespół firmy Formeleon. W związku z tym jest to projekt kluczowy, ponieważ przenosi organizację pracy oraz kompetencje pracowników na wyższy poziom, przez co wzrasta konkurencyjność firmy na globalnym rynku.

Łukasz Jezusek
PROJEKT

"Lider w świecie VUCA"
Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.

W czasie pandemii  z perspektywy branży farmaceutycznej niezwykle ważne jest sprawne i skuteczne docieranie leków do aptek. Polska Grupa Farmaceutyczna wychodząc naprzeciw tym potrzebom postawiła na rozwój umiejętności zarządzania u kierowników średniego i niższego szczebla hurtowni farmaceutycznej w Łodzi. Projekt realizowany był od 09.2020 do 03.2021.

Joanna Walczak
PROJEKT

"Przede wszystkim ludzie - procesy HR elastycznie dostosowane do zespołu, od preonboardingu po outplacement"
EENGINE.pl Sp. z o. o.

Wśród założeń projektu znalazły się: poprawa “candidate experience”,przyciągnięcie do firmy interesujących specjalistów, zapewnienie im środowiska pracy, które skłoni ich do rozwoju i zmniejszenie rotacji w zespole. Wiązało się to z tym aby od momentu wejścia w proces rekrutacyjny pracownik miał poczucie, że EENGINE to dobry wybór.

Anna Kaznodziej
PROJEKT

"Przede wszystkim ludzie - procesy HR elastycznie dostosowane do zespołu, od preonboardingu po outplacement"
EENGINE.pl Sp. z o. o.

Wśród założeń projektu znalazły się: poprawa “candidate experience”,przyciągnięcie do firmy interesujących specjalistów, zapewnienie im środowiska pracy, które skłoni ich do rozwoju i zmniejszenie rotacji w zespole. Wiązało się to z tym aby od momentu wejścia w proces rekrutacyjny pracownik miał poczucie, że EENGINE to dobry wybór.

Patrycja Białooka
PROJEKT

"Orange - WłączOne"
Orange Polska

Merytorycznie celem projektu było zainteresowanie kobiet technologiami, zwiększenie świadomości kobiet o możliwościach kariery w technologiach i o działaniach Orange w zakresie gender equality. Kontekstowo kampania WłączOne, skierowana do potencjalnych kandydatek, miała korespondować tematycznie i stylistycznie z wewnętrznymi działaniami Orange pt. Razem.one, skoncentrowanymi na wspieraniu kobiet wewnątrz organizacji.

Renata Szatecka
PROJEKT

"Orange - WłączOne"
Orange Polska

Merytorycznie celem projektu było zainteresowanie kobiet technologiami, zwiększenie świadomości kobiet o możliwościach kariery w technologiach i o działaniach Orange w zakresie gender equality. Kontekstowo kampania WłączOne, skierowana do potencjalnych kandydatek, miała korespondować tematycznie i stylistycznie z wewnętrznymi działaniami Orange pt. Razem.one, skoncentrowanymi na wspieraniu kobiet wewnątrz organizacji.

Edyta Pawlik
PROJEKT

“Usprawnienie komunikacji wewnętrznej w Ministerstwie Klimatu i Środowiska"
Ministerstwo Klimatu i Środowiska

Projekt realizowany był w oparciu o metodologię zarządzania projektami w MKiŚ od marca 2020 r. do lutego 2021 r. Odbiorcami projektu byli wszyscy pracownicy MKiŚ. Działania, w ramach projektu, skupiały się przede wszystkim na rozwiązaniach usprawniających dotychczasową komunikację wewnętrzną, w obszarze cyfrowym i w wymiarze komunikacji poziomej.

Kamil Rodzik
PROJEKT

“Aplikacja mobilna Hexar dla pracowników Wielton S.A.”
Wielton S.A.

Głównym założeniem aplikacji Hexar było przeniesienie komunikacji wewnętrznej na ten kanał, zastępując czasochłonne i mało ekologiczne drukowane komunikaty a także integracja pracowników. Stworzenie narzędzia jest odpowiedzią na potrzeby zróżnicowanej kadry (75% pracowników produkcyjnych) i pozwala każdemu pracownikowi śledzić aktualności z organizacji i na nie reagować.

Amanda Wojtal
PROJEKT

“Aplikacja mobilna Hexar dla pracowników Wielton S.A.”
Wielton S.A.

Głównym założeniem aplikacji Hexar było przeniesienie komunikacji wewnętrznej na ten kanał, zastępując czasochłonne i mało ekologiczne drukowane komunikaty a także integracja pracowników. Stworzenie narzędzia jest odpowiedzią na potrzeby zróżnicowanej kadry (75% pracowników produkcyjnych) i pozwala każdemu pracownikowi śledzić aktualności z organizacji i na nie reagować.

Amanda Wojtal
PROJEKT

“DOTYKAM – WYGRYWAM Re (CYC)ling - dla Kasi i Eli”
Mega Service Plus Sp. z o.o.

Celem projektu było przełamanie tematu taboo i uświadomienie kobiet zatrudnionych w firmie jak bardzo jest ważne samobadanie piersi i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Najważniejszą przesłanką akcji było wsparcie dwóch koleżanek które chwilę przed rozpoczęciem akcji dowiedziały się, że zachorowały na raka piersi.

Anna Tatur-Łągiewka
PROJEKT

“GROW PGO”
PGO S.A.

Projekt skierowany był do pracowników całej organizacji (ok. 1000 osób). Realizacja etapów rozpoczęła się w marcu 2020 roku. Głównym celem projektu GROW PGO było zapewnienie poczucia bezpieczeństwa w obszarze obaw o zdrowie swoje i swoich bliskich poprzez wsparcie psychologiczne oraz pogłębienie świadomości w obszarach wzmacniania własnej kondycji psychicznej.

Aleksandra Łozowska
PROJEKT

“PGS Software Learning & Development”
PGS Software S.A.

Celem projektu było uporządkowanie obszaru rozwoju w PGS Software. Dotychczasowe działania zastąpił Learning & Development – centralnie zarządzana, szeroka oferta szkoleń technicznych i biznesowych szytych na miarę potrzeb pracowników. Tak, aby każdy co roku stawał się coraz lepszy i był w stanie odpowiedzieć przed samym sobą czego konkretnie się nauczył.

Sylwester Zimon
PROJEKT

“PGS Software Learning & Development”
PGS Software S.A.

Celem projektu było uporządkowanie obszaru rozwoju w PGS Software. Dotychczasowe działania zastąpił Learning & Development – centralnie zarządzana, szeroka oferta szkoleń technicznych i biznesowych szytych na miarę potrzeb pracowników. Tak, aby każdy co roku stawał się coraz lepszy i był w stanie odpowiedzieć przed samym sobą czego konkretnie się nauczył.

Patrycja Dacko
PROJEKT

“Rozwijaj się z North”
North.pl Sp. z o. o. Sp. k.

Celem projektu był wzrost zaangażowania pracowników w projekty i procesy zachodzące w firmie, tak aby pracownicy mogli dać upust ambicji, wyjść poza swoją strefę komfortu, uwierzyć, że chcieć - to móc. Konkurs miał za zadanie dać szansę i możliwości osobom, które chcą coś zmienić, mają na to pomysł, a być może na co dzień brak im odwagi lub motywacji do działania.

Aleksandra Fijołek
PROJEKT

“System wirtualnych programów doceniania i motywacyjnych”
Allianz Partners

Podstawowym założeniem projektu było wykształcenie w organizacji kultury doceniania oraz stworzenie programów motywacyjnych dla wszystkich pracowników. W ramach programu zostały wprowadzone takie programy jak: lider współpracy, proaktywny, mistrz jakości, mistrz rezerw i profesjonalista.

Michał Szefer
PROJEKT

“Plebiscyt Wartości Deviniti”
Deviniti Sp. z o.o.

Idea plebiscytu zrodziła się podczas obchodów rocznicy 15-lecia firmy. Dla pracowników był to sposób na wyróżnienie, docenienie i podziękowanie dla koleżanek i kolegów, z którymi najlepiej im się pracuje. Ogłoszenie wyników Plebiscytu Wartości odbyło się podczas uroczystej Gali połączonej z obchodami urodzin Deviniti.

Renata Iwaniec
PROJEKT

“Całym sobą Poczuj FLOW”
Credit Agricole Bank Polska S.A.

Program FLOW – Poczuj TO ma na celu wzrost świadomości i zdobycie wiedzy z zakresu motywatorów swoich, swojego przełożonego i członków zespołu realizując korzyści w 3 obszarach: dla doradców klienta, dla zespołu i w relacjach z szefem. Dodatkowo program wspiera akceptację różnorodności poprzez diagnozę różnych motywatorów u pracowników w sieci sprzedaży.

Anna Szlawska-Witczak
PROJEKT

“Manager of Choice – projekt rozwoju kadry zarządzającej”
Grupa Raben

Projekt rozwojowy “Manager of Choice” był prowadzony od września 2019 do grudnia 2020 roku. Celem projektu było m.in. wypracowanie i wdrożenie w Business Unitach Grupy najlepszych praktyk zarządzania zespołem, wzmocnienie kompetencji managerów i poprawa doświadczeń pracowników w całym cyklu życia organizacji.

Anita Koralewska-Ratajczak
PROJEKT

“Traffit Pathways”
Traffit Sp. z o.o.

Projekt został stworzony z myślą o obecnych oraz przyszłych pracownikach firmy, jak i kandydatach. Założeniem projektu było aby obecni członkowie zespołu czuli się pewnie i bezpiecznie, dzięki jasnej ścieżce kariery oraz transparentnych stawkach finansowych przedstawionych na każdym poziomie kariery. Wdrożone rozwiązanie ma również wspomóc pracowników, którzy dopiero dołączą do firmy, aby od początku wiedzieli co ich czeka, jakie szanse rozwoju i możliwości awansu.

Anika Osmólska
PROJEKT

"Holistyczny pakiet benefitów”
Future Processing

Celem wdrożonych benefitów było potraktowanie zespołu FP holistycznie, wykraczając poza zawodowe kwestie. Ukazanie, że pracodawca może partnerować także w codzienności każdego z FP-owiczów. W pakiecie benefitów znalazły się m.in.: team złota rączka, rentownia i mieszkania do pracy zdalnej. W ramach strategii EB wprowadzono rozwiązanie - walutę, którą nie są dobra materialne, a doświadczanie - Hunger for experiences to share (not things).

Monika Woźnica
PROJEKT

“Digitalizacja procesów HR i zmiana kultury komunikacji w firmie”
SERIS KONSALNET HOLDING S.A.

Projekt zakładał zbudowanie środowiska w którym pracownicy dostaną dostęp do platformy i niezależnie od miejsca zatrudniania będą mieli możliwość samoobsługi w zakresie wyboru benefitów, pobrania niezbędnej dokumentacji, otrzymania dofinansowania, czy uzyskania niezbędnych informacji z życia firmy, skorzystania ze szkoleń pracowniczych. Odbiorcami tego projektu byli wszyscy pracownicy grupy SERIS w Polsce. Około 19 tysięcy osób zatrudnionych.

Katarzyna Budzik
PROJEKT

“#BezpiecznizIntrum w pandemii" - innowacyjne podejście do employer brandingu w pandemii “
Intrum Sp. z o.o.

Celem projektu „#BezpiecznizIntrum w pandemii” było: zadbanie o wellbeing pracowników, ograniczenie stresu, zadbanie o efektywność pracy w firmie, odpowiedni przepływ informacji na linii pracodawca – pracownicy oraz na linii pracownicy – pracownicy w bardzo specyficznym momencie jakim był wybuch pandemii Covid-19 i w kolejnych miesiącach. Odbiorcami projektu było 400 pracowników Intrum, kadra menadżerska, pracownicy niższego szczebla oraz pracujący zdalnie w czasie pandemii.

Agnieszka Surowiec
PROJEKT

“Preboarding – nowe podejście Objectivity do komunikacji z kandydatami, którzy przyjęli ofertę i czekają na swój pierwszy dzień pracy” Objectivity Ltd.

Celem projektu jest utrzymanie komunikacji i unikalnego kontaktu z osobami, które przeszły proces rekrutacji i (na przykład) ze względu na okres wypowiedzenia w poprzedniej firmie, oczekują na dzień zatrudnienia w Objectivity. Dodatkowym celem jest utrzymanie stałego kontaktu z osobami, które ze względu na długi okres wypowiedzenia, mogą dołączyć do firmy po dłuższym okresie oczekiwania – np. po trzech miesiącach od otrzymania oferty pracy.

Wojciech Filipkowski
PROJEKT

"Projekt i budowa maszyny pakującej FS 120 – nowe kompetencje i możliwości dla firmy Formeleon"
FORMELEON Sp. z o.o.

W ramach projektu zaprojektowano i wdrożono do produkcji nową maszynę pakującą FS 120. Głównym założeniem było to, aby wszelkie procesy na etapie projektu, konstrukcji oraz instalacji maszyny u Klienta były przeprowadzane samodzielnie przez zespół firmy Formeleon. W związku z tym jest to projekt kluczowy, ponieważ przenosi organizację pracy oraz kompetencje pracowników na wyższy poziom, przez co wzrasta konkurencyjność firmy na globalnym rynku.

Łukasz Jezusek
PROJEKT

"Lider w świecie VUCA"
Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.

W czasie pandemii  z perspektywy branży farmaceutycznej niezwykle ważne jest sprawne i skuteczne docieranie leków do aptek. Polska Grupa Farmaceutyczna wychodząc naprzeciw tym potrzebom postawiła na rozwój umiejętności zarządzania u kierowników średniego i niższego szczebla hurtowni farmaceutycznej w Łodzi. Projekt realizowany był od 09.2020 do 03.2021.

Joanna Walczak
PROJEKT

"Przede wszystkim ludzie - procesy HR elastycznie dostosowane do zespołu, od preonboardingu po outplacement"
EENGINE.pl Sp. z o. o.

Wśród założeń projektu znalazły się: poprawa “candidate experience", przyciągnięcie do firmy interesujących specjalistów, zapewnienie im środowiska pracy, które skłoni ich do rozwoju i zmniejszenie rotacji w zespole. Wiązało się to z tym aby od momentu wejścia w proces rekrutacyjny pracownik miał poczucie, że EENGINE to dobry wybór.

Anna Kaznodziej
PROJEKT

"Przede wszystkim ludzie - procesy HR elastycznie dostosowane do zespołu, od preonboardingu po outplacement"
EENGINE.pl Sp. z o. o.

Wśród założeń projektu znalazły się: poprawa “candidate experience”, przyciągnięcie do firmy interesujących specjalistów, zapewnienie im środowiska pracy, które skłoni ich do rozwoju i zmniejszenie rotacji w zespole. Wiązało się to z tym aby od momentu wejścia w proces rekrutacyjny pracownik miał poczucie, że EENGINE to dobry wybór.

Patrycja Białooka
PROJEKT

"Orange - WłączOne"
Orange Polska

Merytorycznie celem projektu było zainteresowanie kobiet technologiami, zwiększenie świadomości kobiet o możliwościach kariery w technologiach i o działaniach Orange w zakresie gender equality. Kontekstowo kampania WłączOne, skierowana do potencjalnych kandydatek, miała korespondować tematycznie i stylistycznie z wewnętrznymi działaniami Orange pt. Razem.one, skoncentrowanymi na wspieraniu kobiet wewnątrz organizacji.

Renata Szatecka
PROJEKT

"Orange - WłączOne"
Orange Polska

Merytorycznie celem projektu było zainteresowanie kobiet technologiami, zwiększenie świadomości kobiet o możliwościach kariery w technologiach i o działaniach Orange w zakresie gender equality. Kontekstowo kampania WłączOne, skierowana do potencjalnych kandydatek, miała korespondować tematycznie i stylistycznie z wewnętrznymi działaniami Orange pt. Razem.one, skoncentrowanymi na wspieraniu kobiet wewnątrz organizacji.

Edyta Pawlik
PROJEKT

“GROW PGO”
PGO S.A.

Projekt skierowany był do pracowników całej organizacji (ok. 1000 osób). Realizacja etapów rozpoczęła się w marcu 2020 roku. Głównym celem projektu GROW PGO było zapewnienie poczucia bezpieczeństwa w obszarze obaw o zdrowie swoje i swoich bliskich poprzez wsparcie psychologiczne oraz pogłębienie świadomości w obszarach wzmacniania własnej kondycji psychicznej.

Aleksandra Łozowska
PROJEKT

“DOTYKAM – WYGRYWAM Re (CYC)ling - dla Kasi i Eli”
Mega Service Plus Sp. z o.o.

Celem projektu było przełamanie tematu taboo i uświadomienie kobiet zatrudnionych w firmie jak bardzo jest ważne samobadanie piersi i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Najważniejszą przesłanką akcji było wsparcie dwóch koleżanek które chwilę przed rozpoczęciem akcji dowiedziały się, że zachorowały na raka piersi.

Anna Tatur-Łągiewka
PROJEKT

“Usprawnienie komunikacji wewnętrznej w Ministerstwie Klimatu i Środowiska
Ministerstwo Klimatu i Środowiska

Projekt realizowany był w oparciu o metodologię zarządzania projektami w MKiŚ od marca 2020 r. do lutego 2021 r. Odbiorcami projektu byli wszyscy pracownicy MKiŚ. Działania, w ramach projektu, skupiały się przede wszystkim na rozwiązaniach usprawniających dotychczasową komunikację wewnętrzną, w obszarze cyfrowym i w wymiarze komunikacji poziomej.

Kamil Rodzik
PROJEKT

“Aplikacja mobilna Hexar dla pracowników Wielton S.A.”
Wielton S.A.

Głównym założeniem aplikacji Hexar było przeniesienie komunikacji wewnętrznej na ten kanał, zastępując czasochłonne i mało ekologiczne drukowane komunikaty a także integracja pracowników. Stworzenie narzędzia jest odpowiedzią na potrzeby zróżnicowanej kadry (75% pracowników produkcyjnych) i pozwala każdemu pracownikowi śledzić aktualności z organizacji i na nie reagować.

Amanda Wojtal
PROJEKT

“PGS Software Learning & Development”
PGS Software S.A.

Celem projektu było uporządkowanie obszaru rozwoju w PGS Software. Dotychczasowe działania zastąpił Learning & Development – centralnie zarządzana, szeroka oferta szkoleń technicznych i biznesowych szytych na miarę potrzeb pracowników. Tak, aby każdy co roku stawał się coraz lepszy i był w stanie odpowiedzieć przed samym sobą czego konkretnie się nauczył.

Sylwester Zimon
PROJEKT

“PGS Software Learning & Development”
PGS Software S.A.

Celem projektu było uporządkowanie obszaru rozwoju w PGS Software. Dotychczasowe działania zastąpił Learning & Development – centralnie zarządzana, szeroka oferta szkoleń technicznych i biznesowych szytych na miarę potrzeb pracowników. Tak, aby każdy co roku stawał się coraz lepszy i był w stanie odpowiedzieć przed samym sobą czego konkretnie się nauczył.

Patrycja Dacko
PROJEKT

“Rozwijaj się z North”
North.pl Sp. z o. o. Sp. k.

Celem projektu był wzrost zaangażowania pracowników w projekty i procesy zachodzące w firmie, tak aby pracownicy mogli dać upust ambicji, wyjść poza swoją strefę komfortu, uwierzyć, że chcieć - to móc. Konkurs miał za zadanie dać szansę i możliwości osobom, które chcą coś zmienić, mają na to pomysł, a być może na co dzień brak im odwagi lub motywacji do działania.

Aleksandra Fijołek
PROJEKT

“System wirtualnych programów doceniania i motywacyjnych”
Allianz Partners

Podstawowym założeniem projektu było wykształcenie w organizacji kultury doceniania oraz stworzenie programów motywacyjnych dla wszystkich pracowników. W ramach programu zostały wprowadzone takie programy jak: lider współpracy, proaktywny, mistrz jakości, mistrz rezerw i profesjonalista.

Michał Szefer
PROJEKT

“Plebiscyt Wartości Deviniti”
Deviniti Sp. z o.o.

Idea plebiscytu zrodziła się podczas obchodów rocznicy 15-lecia firmy. Dla pracowników był to sposób na wyróżnienie, docenienie i podziękowanie dla koleżanek i kolegów, z którymi najlepiej im się pracuje. Ogłoszenie wyników Plebiscytu Wartości odbyło się podczas uroczystej Gali połączonej z obchodami urodzin Deviniti.

Renata Iwaniec
PROJEKT

“Całym sobą Poczuj FLOW”
Credit Agricole Bank Polska S.A.

Program FLOW – Poczuj TO ma na celu wzrost świadomości i zdobycie wiedzy z zakresu motywatorów swoich, swojego przełożonego i członków zespołu realizując korzyści w 3 obszarach: dla doradców klienta, dla zespołu i w relacjach z szefem. Dodatkowo program wspiera akceptację różnorodności poprzez diagnozę różnych motywatorów u pracowników w sieci sprzedaży.

Anna Szlawska-Witczak
PROJEKT

“Manager of Choice – projekt rozwoju kadry zarządzającej”
Grupa Raben

Projekt rozwojowy “Manager of Choice” był prowadzony od września 2019 do grudnia 2020 roku. Celem projektu było m.in. wypracowanie i wdrożenie w Business Unitach Grupy najlepszych praktyk zarządzania zespołem, wzmocnienie kompetencji managerów i poprawa doświadczeń pracowników w całym cyklu życia organizacji.

Anita Koralewska-Ratajczak
PROJEKT

“Traffit Pathways”
Traffit Sp. z o.o.

Projekt został stworzony z myślą o obecnych oraz przyszłych pracownikach firmy, jak i kandydatach. Założeniem projektu było aby obecni członkowie zespołu czuli się pewnie i bezpiecznie, dzięki jasnej ścieżce kariery oraz transparentnych stawkach finansowych przedstawionych na każdym poziomie kariery. Wdrożone rozwiązanie ma również wspomóc pracowników, którzy dopiero dołączą do firmy, aby od początku wiedzieli co ich czeka, jakie szanse rozwoju i możliwości awansu.

Anika Osmólska
PROJEKT

Holistyczny pakiet benefitów”
Future Processing

Celem wdrożonych benefitów było potraktowanie zespołu FP holistycznie, wykraczając poza zawodowe kwestie. Ukazanie, że pracodawca może partnerować także w codzienności każdego z FP-owiczów. W pakiecie benefitów znalazły się m.in.: team złota rączka, rentownia i mieszkania do pracy zdalnej. W ramach strategii EB wprowadzono rozwiązanie - walutę, którą nie są dobra materialne, a doświadczanie - Hunger for experiences to share (not things).

Monika Woźnica
PROJEKT

“Digitalizacja procesów HR i zmiana kultury komunikacji w firmie”
SERIS KONSALNET HOLDING S.A.

Projekt zakładał zbudowanie środowiska w którym pracownicy dostaną dostęp do platformy i niezależnie od miejsca zatrudniania będą mieli możliwość samoobsługi w zakresie wyboru benefitów, pobrania niezbędnej dokumentacji, otrzymania dofinansowania, czy uzyskania niezbędnych informacji z życia firmy, skorzystania ze szkoleń pracowniczych. Odbiorcami tego projektu byli wszyscy pracownicy grupy SERIS w Polsce. Około 19 tysięcy osób zatrudnionych.

Katarzyna Budzik
PROJEKT

“#BezpiecznizIntrum w pandemii" - innowacyjne podejście do employer brandingu w pandemii “
Intrum Sp. z o.o.

Celem projektu „#BezpiecznizIntrum w pandemii” było: zadbanie o wellbeing pracowników, ograniczenie stresu, zadbanie o efektywność pracy w firmie, odpowiedni przepływ informacji na linii pracodawca – pracownicy oraz na linii pracownicy – pracownicy w bardzo specyficznym momencie jakim był wybuch pandemii Covid-19 i w kolejnych miesiącach. Odbiorcami projektu było 400 pracowników Intrum, kadra menadżerska, pracownicy niższego szczebla oraz pracujący zdalnie w czasie pandemii.

Agnieszka Surowiec
PROJEKT

“Preboarding – nowe podejście Objectivity do komunikacji z kandydatami, którzy przyjęli ofertę i czekają na swój pierwszy dzień pracy” Objectivity Ltd.

Celem projektu jest utrzymanie komunikacji i unikalnego kontaktu z osobami, które przeszły proces rekrutacji i (na przykład) ze względu na okres wypowiedzenia w poprzedniej firmie, oczekują na dzień zatrudnienia w Objectivity. Dodatkowym celem jest utrzymanie stałego kontaktu z osobami, które ze względu na długi okres wypowiedzenia, mogą dołączyć do firmy po dłuższym okresie oczekiwania – np. po trzech miesiącach od otrzymania oferty pracy.

Wojciech Filipkowski
PROJEKT

"Projekt i budowa maszyny pakującej FS 120 – nowe kompetencje i możliwości dla firmy Formeleon"
FORMELEON Sp. z o.o.

W ramach projektu zaprojektowano i wdrożono do produkcji nową maszynę pakującą FS 120. Głównym założeniem było to, aby wszelkie procesy na etapie projektu, konstrukcji oraz instalacji maszyny u Klienta były przeprowadzane samodzielnie przez zespół firmy Formeleon. W związku z tym jest to projekt kluczowy, ponieważ przenosi organizację pracy oraz kompetencje pracowników na wyższy poziom, przez co wzrasta konkurencyjność firmy na globalnym rynku.

Łukasz Jezusek
PROJEKT

"Lider w świecie VUCA"
Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.

W czasie pandemii  z perspektywy branży farmaceutycznej niezwykle ważne jest sprawne i skuteczne docieranie leków do aptek. Polska Grupa Farmaceutyczna wychodząc naprzeciw tym potrzebom postawiła na rozwój umiejętności zarządzania u kierowników średniego i niższego szczebla hurtowni farmaceutycznej w Łodzi. Projekt realizowany był od 09.2020 do 03.2021.

Joanna Walczak
PROJEKT

"Przede wszystkim ludzie - procesy HR elastycznie dostosowane do zespołu, od preonboardingu po outplacement"
EENGINE.pl Sp. z o. o.

Wśród założeń projektu znalazły się: poprawa “candidate experience”,przyciągnięcie do firmy interesujących specjalistów, zapewnienie im środowiska pracy, które skłoni ich do rozwoju i zmniejszenie rotacji w zespole. Wiązało się to z tym aby od momentu wejścia w proces rekrutacyjny pracownik miał poczucie, że EENGINE to dobry wybór.

Anna Kaznodziej
PROJEKT

"Przede wszystkim ludzie - procesy HR elastycznie dostosowane do zespołu, od preonboardingu po outplacement"
EENGINE.pl Sp. z o. o.

Wśród założeń projektu znalazły się: poprawa “candidate experience”,przyciągnięcie do firmy interesujących specjalistów, zapewnienie im środowiska pracy, które skłoni ich do rozwoju i zmniejszenie rotacji w zespole. Wiązało się to z tym aby od momentu wejścia w proces rekrutacyjny pracownik miał poczucie, że EENGINE to dobry wybór.

Patrycja Białooka
PROJEKT

"Orange - WłączOne"
Orange Polska

Merytorycznie celem projektu było zainteresowanie kobiet technologiami, zwiększenie świadomości kobiet o możliwościach kariery w technologiach i o działaniach Orange w zakresie gender equality. Kontekstowo kampania WłączOne, skierowana do potencjalnych kandydatek, miała korespondować tematycznie i stylistycznie z wewnętrznymi działaniami Orange pt. Razem.one, skoncentrowanymi na wspieraniu kobiet wewnątrz organizacji.

Renata Szatecka
PROJEKT

"Orange - WłączOne"
Orange Polska

Merytorycznie celem projektu było zainteresowanie kobiet technologiami, zwiększenie świadomości kobiet o możliwościach kariery w technologiach i o działaniach Orange w zakresie gender equality. Kontekstowo kampania WłączOne, skierowana do potencjalnych kandydatek, miała korespondować tematycznie i stylistycznie z wewnętrznymi działaniami Orange pt. Razem.one, skoncentrowanymi na wspieraniu kobiet wewnątrz organizacji.

Edyta Pawlik
PROJEKT

“GROW PGO”
PGO S.A.

Projekt skierowany był do pracowników całej organizacji (ok. 1000 osób). Realizacja etapów rozpoczęła się w marcu 2020 roku. Głównym celem projektu GROW PGO było zapewnienie poczucia bezpieczeństwa w obszarze obaw o zdrowie swoje i swoich bliskich poprzez wsparcie psychologiczne oraz pogłębienie świadomości w obszarach wzmacniania własnej kondycji psychicznej.

Aleksandra Łozowska
PROJEKT

“DOTYKAM – WYGRYWAM Re (CYC)ling - dla Kasi i Eli”
Mega Service Plus Sp. z o.o.

Celem projektu było przełamanie tematu taboo i uświadomienie kobiet zatrudnionych w firmie jak bardzo jest ważne samobadanie piersi i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Najważniejszą przesłanką akcji było wsparcie dwóch koleżanek które chwilę przed rozpoczęciem akcji dowiedziały się, że zachorowały na raka piersi.

Anna Tatur-Łągiewka
PROJEKT

“Usprawnienie komunikacji wewnętrznej w Ministerstwie Klimatu i Środowiska”
Ministerstwo Klimatu i Środowiska

Projekt realizowany był w oparciu o metodologię zarządzania projektami w MKiŚ od marca 2020 r. do lutego 2021 r. Odbiorcami projektu byli wszyscy pracownicy MKiŚ. Działania, w ramach projektu, skupiały się przede wszystkim na rozwiązaniach usprawniających dotychczasową komunikację wewnętrzną, w obszarze cyfrowym i w wymiarze komunikacji poziomej.

Kamil Rodzik
PROJEKT

“Aplikacja mobilna Hexar dla pracowników Wielton S.A.”
Wielton S.A.

Głównym założeniem aplikacji Hexar było przeniesienie komunikacji wewnętrznej na ten kanał, zastępując czasochłonne i mało ekologiczne drukowane komunikaty a także integracja pracowników. Stworzenie narzędzia jest odpowiedzią na potrzeby zróżnicowanej kadry (75% pracowników produkcyjnych) i pozwala każdemu pracownikowi śledzić aktualności z organizacji i na nie reagować.

Amanda Wojtal
PROJEKT

“Aplikacja mobilna Hexar dla pracowników Wielton S.A.”
Wielton S.A.

Głównym założeniem aplikacji Hexar było przeniesienie komunikacji wewnętrznej na ten kanał, zastępując czasochłonne i mało ekologiczne drukowane komunikaty a także integracja pracowników. Stworzenie narzędzia jest odpowiedzią na potrzeby zróżnicowanej kadry (75% pracowników produkcyjnych) i pozwala każdemu pracownikowi śledzić aktualności z organizacji i na nie reagować.

Amanda Wojtal
PROJEKT

“PGS Software Learning & Development”
PGS Software S.A.

Celem projektu było uporządkowanie obszaru rozwoju w PGS Software. Dotychczasowe działania zastąpił Learning & Development – centralnie zarządzana, szeroka oferta szkoleń technicznych i biznesowych szytych na miarę potrzeb pracowników. Tak, aby każdy co roku stawał się coraz lepszy i był w stanie odpowiedzieć przed samym sobą czego konkretnie się nauczył.

Sylwester Zimon
PROJEKT

“PGS Software Learning & Development”
PGS Software S.A.

Celem projektu było uporządkowanie obszaru rozwoju w PGS Software. Dotychczasowe działania zastąpił Learning & Development – centralnie zarządzana, szeroka oferta szkoleń technicznych i biznesowych szytych na miarę potrzeb pracowników. Tak, aby każdy co roku stawał się coraz lepszy i był w stanie odpowiedzieć przed samym sobą czego konkretnie się nauczył.

Patrycja Dacko
PROJEKT

“Rozwijaj się z North”
North.pl Sp. z o. o. Sp. k.

Celem projektu był wzrost zaangażowania pracowników w projekty i procesy zachodzące w firmie, tak aby pracownicy mogli dać upust ambicji, wyjść poza swoją strefę komfortu, uwierzyć, że chcieć - to móc. Konkurs miał za zadanie dać szansę i możliwości osobom, które chcą coś zmienić, mają na to pomysł, a być może na co dzień brak im odwagi lub motywacji do działania.

Aleksandra Fijołek
PROJEKT

“System wirtualnych programów doceniania i motywacyjnych”
Allianz Partners

Podstawowym założeniem projektu było wykształcenie w organizacji kultury doceniania oraz stworzenie programów motywacyjnych dla wszystkich pracowników. W ramach programu zostały wprowadzone takie programy jak: lider współpracy, proaktywny, mistrz jakości, mistrz rezerw i profesjonalista.

Michał Szefer
PROJEKT

“Plebiscyt Wartości Deviniti”
Deviniti Sp. z o.o.

Idea plebiscytu zrodziła się podczas obchodów rocznicy 15-lecia firmy. Dla pracowników był to sposób na wyróżnienie, docenienie i podziękowanie dla koleżanek i kolegów, z którymi najlepiej im się pracuje. Ogłoszenie wyników Plebiscytu Wartości odbyło się podczas uroczystej Gali połączonej z obchodami urodzin Deviniti.

Renata Iwaniec
PROJEKT

“Całym sobą Poczuj FLOW”
Credit Agricole Bank Polska S.A.

Program FLOW – Poczuj TO ma na celu wzrost świadomości i zdobycie wiedzy z zakresu motywatorów swoich, swojego przełożonego i członków zespołu realizując korzyści w 3 obszarach: dla doradców klienta, dla zespołu i w relacjach z szefem. Dodatkowo program wspiera akceptację różnorodności poprzez diagnozę różnych motywatorów u pracowników w sieci sprzedaży.

Anna Szlawska-Witczak
PROJEKT

“Manager of Choice – projekt rozwoju kadry zarządzającej”
Grupa Raben

Projekt rozwojowy “Manager of Choice” był prowadzony od września 2019 do grudnia 2020 roku. Celem projektu było m.in. wypracowanie i wdrożenie w Business Unitach Grupy najlepszych praktyk zarządzania zespołem, wzmocnienie kompetencji managerów i poprawa doświadczeń pracowników w całym cyklu życia organizacji.

Anita Koralewska-Ratajczak
PROJEKT

“Traffit Pathways”
Traffit Sp. z o.o.

Projekt został stworzony z myślą o obecnych oraz przyszłych pracownikach firmy, jak i kandydatach. Założeniem projektu było aby obecni członkowie zespołu czuli się pewnie i bezpiecznie, dzięki jasnej ścieżce kariery oraz transparentnych stawkach finansowych przedstawionych na każdym poziomie kariery. Wdrożone rozwiązanie ma również wspomóc pracowników, którzy dopiero dołączą do firmy, aby od początku wiedzieli co ich czeka, jakie szanse rozwoju i możliwości awansu.

Anika Osmólska
PROJEKT

”Holistyczny pakiet benefitów”
Future Processing

Celem wdrożonych benefitów było potraktowanie zespołu FP holistycznie, wykraczając poza zawodowe kwestie. Ukazanie, że pracodawca może partnerować także w codzienności każdego z FP-owiczów. W pakiecie benefitów znalazły się m.in.: team złota rączka, rentownia i mieszkania do pracy zdalnej. W ramach strategii EB wprowadzono rozwiązanie - walutę, którą nie są dobra materialne, a doświadczanie - Hunger for experiences to share (not things).

Monika Woźnica
PROJEKT

“Digitalizacja procesów HR i zmiana kultury komunikacji w firmie”
SERIS KONSALNET HOLDING S.A.

Projekt zakładał zbudowanie środowiska w którym pracownicy dostaną dostęp do platformy i niezależnie od miejsca zatrudniania będą mieli możliwość samoobsługi w zakresie wyboru benefitów, pobrania niezbędnej dokumentacji, otrzymania dofinansowania, czy uzyskania niezbędnych informacji z życia firmy, skorzystania ze szkoleń pracowniczych. Odbiorcami tego projektu byli wszyscy pracownicy grupy SERIS w Polsce. Około 19 tysięcy osób zatrudnionych.

Katarzyna Budzik
PROJEKT

“#BezpiecznizIntrum w pandemii" - innowacyjne podejście do employer brandingu w pandemii “
Intrum Sp. z o.o.

Celem projektu „#BezpiecznizIntrum w pandemii” było: zadbanie o wellbeing pracowników, ograniczenie stresu, zadbanie o efektywność pracy w firmie, odpowiedni przepływ informacji na linii pracodawca – pracownicy oraz na linii pracownicy – pracownicy w bardzo specyficznym momencie jakim był wybuch pandemii Covid-19 i w kolejnych miesiącach. Odbiorcami projektu było 400 pracowników Intrum, kadra menadżerska, pracownicy niższego szczebla oraz pracujący zdalnie w czasie pandemii.

Agnieszka Surowiec
PROJEKT

“Preboarding – nowe podejście Objectivity do komunikacji z kandydatami, którzy przyjęli ofertę i czekają na swój pierwszy dzień pracy” Objectivity Ltd.

Celem projektu jest utrzymanie komunikacji i unikalnego kontaktu z osobami, które przeszły proces rekrutacji i (na przykład) ze względu na okres wypowiedzenia w poprzedniej firmie, oczekują na dzień zatrudnienia w Objectivity. Dodatkowym celem jest utrzymanie stałego kontaktu z osobami, które ze względu na długi okres wypowiedzenia, mogą dołączyć do firmy po dłuższym okresie oczekiwania – np. po trzech miesiącach od otrzymania oferty pracy.

Wojciech Filipkowski
PROJEKT

"Projekt i budowa maszyny pakującej FS 120 – nowe kompetencje i możliwości dla firmy Formeleon"
FORMELEON Sp. z o.o.

W ramach projektu zaprojektowano i wdrożono do produkcji nową maszynę pakującą FS 120. Głównym założeniem było to, aby wszelkie procesy na etapie projektu, konstrukcji oraz instalacji maszyny u Klienta były przeprowadzane samodzielnie przez zespół firmy Formeleon. W związku z tym jest to projekt kluczowy, ponieważ przenosi organizację pracy oraz kompetencje pracowników na wyższy poziom, przez co wzrasta konkurencyjność firmy na globalnym rynku.

Łukasz Jezusek
PROJEKT

"Lider w świecie VUCA"
Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.

W czasie pandemii  z perspektywy branży farmaceutycznej niezwykle ważne jest sprawne i skuteczne docieranie leków do aptek. Polska Grupa Farmaceutyczna wychodząc naprzeciw tym potrzebom postawiła na rozwój umiejętności zarządzania u kierowników średniego i niższego szczebla hurtowni farmaceutycznej w Łodzi. Projekt realizowany był od 09.2020 do 03.2021.

Joanna Walczak
PROJEKT

"Przede wszystkim ludzie - procesy HR elastycznie dostosowane do zespołu, od preonboardingu po outplacement"
EENGINE.pl Sp. z o. o.

Wśród założeń projektu znalazły się: poprawa “candidate experience”,przyciągnięcie do firmy interesujących specjalistów, zapewnienie im środowiska pracy, które skłoni ich do rozwoju i zmniejszenie rotacji w zespole. Wiązało się to z tym aby od momentu wejścia w proces rekrutacyjny pracownik miał poczucie, że EENGINE to dobry wybór.

Anna Kaznodziej
PROJEKT

"Przede wszystkim ludzie - procesy HR elastycznie dostosowane do zespołu, od preonboardingu po outplacement"
EENGINE.pl Sp. z o. o.

Wśród założeń projektu znalazły się: poprawa “candidate experience”,przyciągnięcie do firmy interesujących specjalistów, zapewnienie im środowiska pracy, które skłoni ich do rozwoju i zmniejszenie rotacji w zespole. Wiązało się to z tym aby od momentu wejścia w proces rekrutacyjny pracownik miał poczucie, że EENGINE to dobry wybór.

Patrycja Białooka
PROJEKT

"Orange - WłączOne"
Orange Polska

Merytorycznie celem projektu było zainteresowanie kobiet technologiami, zwiększenie świadomości kobiet o możliwościach kariery w technologiach i o działaniach Orange w zakresie gender equality. Kontekstowo kampania WłączOne, skierowana do potencjalnych kandydatek, miała korespondować tematycznie i stylistycznie z wewnętrznymi działaniami Orange pt. Razem.one, skoncentrowanymi na wspieraniu kobiet wewnątrz organizacji.

Renata Szatecka
PROJEKT

"Orange - WłączOne"
Orange Polska

Merytorycznie celem projektu było zainteresowanie kobiet technologiami, zwiększenie świadomości kobiet o możliwościach kariery w technologiach i o działaniach Orange w zakresie gender equality. Kontekstowo kampania WłączOne, skierowana do potencjalnych kandydatek, miała korespondować tematycznie i stylistycznie z wewnętrznymi działaniami Orange pt. Razem.one, skoncentrowanymi na wspieraniu kobiet wewnątrz organizacji.

Edyta Pawlik

58

projektów

193

uczestników konferencji

200

tys. zł wartość nagród

58

projektów

193

uczestników konferencji

200

tys. zł wartość nagród

Pobierz aż 152 strony

KAPITUŁA

Artur Dzięgielewski
Head of HR & Accounting w SmartLunch
Przewodniczący kapituły, opiekun merytoryczny Klubu HR przy ICAN Institute, laureat konkursu Top HR Manager in Action 2019, Topowy Głos Polskiego LinkedIn 2020, Ekspert ds. HR, autor treści o tematyce HR.
Mateusz Tałpasz
CEO w SmartLunch
Dzięki swojej działalności, od 2014 roku ułatwiamy uzupełnienie posiłków dla pracowników firm oraz tworzenie produktów w uzupełnieniu o metodykę Customer Development. Jego ideą jest zapewnienie dofinansowania do posiłków SmartLunch pracownikom w Polsce.
Anna Władyczuk
Starszy Konsultant w SAM Executive Search Poland
Prowadzi projekty w obszarze Rekrutacji Executive Search, Onboardingu i Outplacementu. Posiada interdyscyplinarne doświadczenie w procesach rekrutacyjnych na wyższych stanowiskach menedżerskich w polskich i międzynarodowych organizacjach.
Arkadiusz Kuchto
Prezes HRlink i Goldenline
Doświadczony ekspert z zakresu HR i sektora nowoczesnych technologii. W HRlink odpowiada za proces integracji z Goldenline, aby w ramach synergii stworzyć unikatowe rozwiązanie IT dla HR. W codziennej pracy stawia na partnerskie relacje.
Hubert Teichert
Właściciel firmy Teichert & Partners, Psychologia i biznes
Trener i coach z 20-letnim doświadczeniem na scenie szkoleniowej. Certyfikowany trener Analizy Transakcyjnej w biznesie oraz metody DiSC, przez 9 lat pracował naukowo na Uniwersytecie Szczecińskim. Redaktor książki “Diversity w drodze do mistrzowskiego zarządzania różnorodnością”.
Mariusz Smoliński
Dyrektor Działu Badań i Analiz, ICAN Institute
W ciągu 20 lat zrealizował 1000+ projektów dla różnych branż. Pracował w kilku firmach badawczych, na stanowiskach kierowniczych: MEMRB, Synovate, IPSO. Dostarcza zarządom wiedzę oraz inspirację do rozwoju strategii.
Iwona Grochowska
Współzałożycielka i CEO Nais, aplikacji do doceniania i nagradzania pracowników
Psycholog, trener biznesu, praktyk zarządzania i wykładowca akademicki. Współzałożycielka i CEO Nais, polskiej aplikacji do doceniania i nagradzania pracowników.  Autorka wielu publikacji na temat kultury wdzięczności w pracy. Prowadzi szkolenia dla menedżerów w zakresie doceniania  pracowników i wspiera firmy w kształtowaniu i rozwijaniu kultury wdzięczności.
Wojciech Wereszko
True Leader, Business Solutions
Były oficer Jednostki Wojskowej GROM i Formoza. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze dowodzenia i kierowania zespołami oraz planowania i zarządzania projektami szkoleniowymi. Autor wielu programów rozwojowych.
Jerzy Fiłonowicz
założyciel firmy Eureka Jerzy Fiłonowicz
Ma za sobą 20 lat doświadczenia jako dyrektor personalny w firmach działających na terenie Polski i Europy Wschodniej. Od 2007r. jako trener i coach wspiera oraz doradza w zakresie rozwoju kompetencji i potencjału zawodowego.
Magda Pietkiewicz
Prezes Zarządu, Zmotywowani.pl (Enpulse)
Ekspert wielu agencji badawczych, m.in. REA, EASME i CHAFEA. Od ponad 20 lat zbiera doświadczenie i umiejętności w biznesie tworząc innowacyjne projekty we współpracy z największymi międzynarodowymi i lokalnymi markami.
Katarzyna Bilińska Reformat
Dr hab. nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu
Profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, kierownik Katedry Zarządzania Marketingowego i Turystyki. Doświadczony trener i autorka ponad 160 publikacji.
Magdalena Czubaszek-Nowaczyk
Trener i coach z międzynarodowym certyfikatem Gallupa Certified Strengths Coach
Managerka, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu działami Obsługi Klienta, Wsparcia Sprzedaży i Zarządzania Należnościami.
Artur Dzięgielewski
Head of HR & Accounting w SmartLunch
Przewodniczący kapituły, opiekun merytoryczny Klubu HR przy ICAN Institute, laureat konkursu Top HR Manager in Action 2019, Topowy Głos Polskiego LinkedIn 2020, Ekspert ds. HR, autor treści o tematyce HR.
Mateusz Tałpasz
CEO w SmartLunch
Dzięki swojej działalności, od 2014 roku ułatwiamy uzupełnienie posiłków dla pracowników firm oraz tworzenie produktów w uzupełnieniu o metodykę Customer Development. Jego ideą jest zapewnienie dofinansowania do posiłków SmartLunch pracownikom w Polsce.
Anna Władyczuk
Starszy Konsultant w SAM Executive Search Poland
Prowadzi projekty w obszarze Rekrutacji Executive Search, Onboardingu i Outplacementu. Posiada interdyscyplinarne doświadczenie w procesach rekrutacyjnych na wyższych stanowiskach menedżerskich w polskich i międzynarodowych organizacjach.
Arkadiusz Kuchto
Prezes HRlink i Goldenline
Doświadczony ekspert z zakresu HR i sektora nowoczesnych technologii. W HRlink odpowiada za proces integracji z Goldenline, aby w ramach synergii stworzyć unikatowe rozwiązanie IT dla HR. W codziennej pracy stawia na partnerskie relacje.
Hubert Teichert
Właściciel firmy Teichert & Partners, Psychologia i biznes
Trener i coach z 20-letnim doświadczeniem na scenie szkoleniowej. Certyfikowany trener Analizy Transakcyjnej w biznesie oraz metody DiSC, przez 9 lat pracował naukowo na Uniwersytecie Szczecińskim. Redaktor książki “Diversity w drodze do mistrzowskiego zarządzania różnorodnością”.
Mariusz Smoliński
Dyrektor Działu Badań i Analiz, ICAN Institute
W ciągu 20 lat zrealizował 1000+ projektów dla różnych branż. Pracował w kilku firmach badawczych, na stanowiskach kierowniczych: MEMRB, Synovate, IPSO. Dostarcza zarządom wiedzę oraz inspirację do rozwoju strategii.
Iwona Grochowska
Współzałożycielka i CEO Nais, aplikacji do doceniania i nagradzania pracowników
Psycholog, trener biznesu, praktyk zarządzania i wykładowca akademicki. Współzałożycielka i CEO Nais, polskiej aplikacji do doceniania i nagradzania pracowników.  Autorka wielu publikacji na temat kultury wdzięczności w pracy. Prowadzi szkolenia dla menedżerów w zakresie doceniania  pracowników i wspiera firmy w kształtowaniu i rozwijaniu kultury wdzięczności.
Wojciech Wereszko
True Leader, Business Solutions
Były oficer Jednostki Wojskowej GROM i Formoza. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze dowodzenia i kierowania zespołami oraz planowania i zarządzania projektami szkoleniowymi. Autor wielu programów rozwojowych.
Jerzy Fiłonowicz
założyciel firmy Eureka Jerzy Fiłonowicz
Ma za sobą 20 lat doświadczenia jako dyrektor personalny w firmach działających na terenie Polski i Europy Wschodniej. Od 2007r. jako trener i coach wspiera oraz doradza w zakresie rozwoju kompetencji i potencjału zawodowego.
Magda Pietkiewicz
Prezes Zarządu, Zmotywowani.pl (Enpulse)
Ekspert wielu agencji badawczych, m.in. REA, EASME i CHAFEA. Od ponad 20 lat zbiera doświadczenie i umiejętności w biznesie tworząc innowacyjne projekty we współpracy z największymi międzynarodowymi i lokalnymi markami.
Katarzyna Bilińska Reformat
Dr hab. nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu
Profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, kierownik Katedry Zarządzania Marketingowego i Turystyki. Doświadczony trener i autorka ponad 160 publikacji.
Magdalena Czubaszek-Nowaczyk
Trener i coach z międzynarodowym certyfikatem Gallupa Certified Strengths Coach
Managerka, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu działami Obsługi Klienta, Wsparcia Sprzedaży i Zarządzania Należnościami.
Artur Dzięgielewski
Head of HR & Accounting w SmartLunch
Przewodniczący kapituły, opiekun merytoryczny Klubu HR przy ICAN Institute, laureat konkursu Top HR Manager in Action 2019, Topowy Głos Polskiego LinkedIn 2020, Ekspert ds. HR, autor treści o tematyce HR.
Mateusz Tałpasz
CEO w SmartLunch
Dzięki swojej działalności, od 2014 roku ułatwiamy uzupełnienie posiłków dla pracowników firm oraz tworzenie produktów w uzupełnieniu o metodykę Customer Development. Jego ideą jest zapewnienie dofinansowania do posiłków SmartLunch pracownikom w Polsce.
Anna Władyczuk
Starszy Konsultant w SAM Executive Search Poland
Prowadzi projekty w obszarze Rekrutacji Executive Search, Onboardingu i Outplacementu. Posiada interdyscyplinarne doświadczenie w procesach rekrutacyjnych na wyższych stanowiskach menedżerskich w polskich i międzynarodowych organizacjach.
Arkadiusz Kuchto
Prezes HRlink i Goldenline
Doświadczony ekspert z zakresu HR i sektora nowoczesnych technologii. W HRlink odpowiada za proces integracji z Goldenline, aby w ramach synergii stworzyć unikatowe rozwiązanie IT dla HR. W codziennej pracy stawia na partnerskie relacje.
Hubert Teichert
Właściciel firmy Teichert & Partners, Psychologia i biznes
Trener i coach z 20-letnim doświadczeniem na scenie szkoleniowej. Certyfikowany trener Analizy Transakcyjnej w biznesie oraz metody DiSC, przez 9 lat pracował naukowo na Uniwersytecie Szczecińskim. Redaktor książki “Diversity w drodze do mistrzowskiego zarządzania różnorodnością”.
Mariusz Smoliński
Dyrektor Działu Badań i Analiz, ICAN Institute
W ciągu 20 lat zrealizował 1000+ projektów dla różnych branż. Pracował w kilku firmach badawczych, na stanowiskach kierowniczych: MEMRB, Synovate, IPSO. Dostarcza zarządom wiedzę oraz inspirację do rozwoju strategii.
Iwona Grochowska
Współzałożycielka i CEO Nais, aplikacji do doceniania i nagradzania pracowników
Psycholog, trener biznesu, praktyk zarządzania i wykładowca akademicki. Współzałożycielka i CEO Nais, polskiej aplikacji do doceniania i nagradzania pracowników.  Autorka wielu publikacji na temat kultury wdzięczności w pracy. Prowadzi szkolenia dla menedżerów w zakresie doceniania  pracowników i wspiera firmy w kształtowaniu i rozwijaniu kultury wdzięczności.
Wojciech Wereszko
True Leader, Business Solutions
Były oficer Jednostki Wojskowej GROM i Formoza. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze dowodzenia i kierowania zespołami oraz planowania i zarządzania projektami szkoleniowymi. Autor wielu programów rozwojowych.
Jerzy Fiłonowicz
założyciel firmy Eureka Jerzy Fiłonowicz
Ma za sobą 20 lat doświadczenia jako dyrektor personalny w firmach działających na terenie Polski i Europy Wschodniej. Od 2007r. jako trener i coach wspiera oraz doradza w zakresie rozwoju kompetencji i potencjału zawodowego.
Magda Pietkiewicz
Prezes Zarządu, Zmotywowani.pl (Enpulse)
Ekspert wielu agencji badawczych, m.in. REA, EASME i CHAFEA. Od ponad 20 lat zbiera doświadczenie i umiejętności w biznesie tworząc innowacyjne projekty we współpracy z największymi międzynarodowymi i lokalnymi markami.
Katarzyna Bilińska Reformat
Dr hab. nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu
Profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, kierownik Katedry Zarządzania Marketingowego i Turystyki. Doświadczony trener i autorka ponad 160 publikacji.
Magdalena Czubaszek-Nowaczyk
Trener i coach z międzynarodowym certyfikatem Gallupa Certified Strengths Coach
Managerka, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu działami Obsługi Klienta, Wsparcia Sprzedaży i Zarządzania Należnościami.
Artur Dzięgielewski
HR Manager w SmartLunch
Przewodniczący kapituły, opiekun merytoryczny Klubu HR przy ICAN Institute, laureat konkursu Top HR Manager in Action 2019, Topowy Głos Polskiego LinkedIn 2020, Ekspert ds. HR, autor treści o tematyce HR.
Mateusz Tałpasz
CEO w SmartLunch
Dzięki swojej działalności, od 2014 roku ułatwiamy uzupełnienie posiłków dla pracowników firm oraz tworzenie produktów w uzupełnieniu o metodykę Customer Development. Jego ideą jest zapewnienie dofinansowania do posiłków SmartLunch pracownikom w Polsce.
Anna Władyczuk
Starszy Konsultant w SAM Executive Search Poland
Prowadzi projekty w obszarze Rekrutacji Executive Search, Onboardingu i Outplacementu. Posiada interdyscyplinarne doświadczenie w procesach rekrutacyjnych na wyższych stanowiskach menedżerskich w polskich i międzynarodowych organizacjach.
Arkadiusz Kuchto
Prezes HRlink i Goldenline
Doświadczony ekspert z zakresu HR i sektora nowoczesnych technologii. W HRlink odpowiada za proces integracji z Goldenline, aby w ramach synergii stworzyć unikatowe rozwiązanie IT dla HR. W codziennej pracy stawia na partnerskie relacje.
Hubert Teichert
Właściciel firmy Teichert & Partners, Psychologia i biznes
Trener i coach z 20-letnim doświadczeniem na scenie szkoleniowej. Certyfikowany trener Analizy Transakcyjnej w biznesie oraz metody DiSC, przez 9 lat pracował naukowo na Uniwersytecie Szczecińskim. Redaktor książki “Diversity w drodze do mistrzowskiego zarządzania różnorodnością”.
Mariusz Smoliński
Dyrektor Działu Badań i Analiz, ICAN Institute
W ciągu 20 lat zrealizował 1000+ projektów dla różnych branż. Pracował w kilku firmach badawczych, na stanowiskach kierowniczych: MEMRB, Synovate, IPSO. Dostarcza zarządom wiedzę oraz inspirację do rozwoju strategii.
Iwona Grochowska
Współzałożycielka i CEO Nais, aplikacji do doceniania i nagradzania pracowników
Psycholog, trener biznesu, praktyk zarządzania i wykładowca akademicki. Współzałożycielka i CEO Nais, polskiej aplikacji do doceniania i nagradzania pracowników.  Autorka wielu publikacji na temat kultury wdzięczności w pracy. Prowadzi szkolenia dla menedżerów w zakresie doceniania  pracowników i wspiera firmy w kształtowaniu i rozwijaniu kultury wdzięczności.
Wojciech Wereszko
True Leader, Business Solutions
Były oficer Jednostki Wojskowej GROM i Formoza. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze dowodzenia i kierowania zespołami oraz planowania i zarządzania projektami szkoleniowymi. Autor wielu programów rozwojowych.
Jerzy Fiłonowicz
założyciel firmy Eureka Jerzy Fiłonowicz
Mma za sobą 20 lat doświadczenia jako dyrektor personalny w firmach działających na terenie Polski i Europy Wschodniej. Od 2007r. jako trener i coach wspiera oraz doradza w zakresie rozwoju kompetencji i potencjału zawodowego.
Magda Pietkiewicz
Prezes Zarządu, Zmotywowani.pl (Enpulse)
Ekspert wielu agencji badawczych, m.in. REA, EASME i CHAFEA. Od ponad 20 lat zbiera doświadczenie i umiejętności w biznesie tworząc innowacyjne projekty we współpracy z największymi międzynarodowymi i lokalnymi markami.
Katarzyna Bilińska Reformat
Dr hab. nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu
Profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, kierownik Katedry Zarządzania Marketingowego i Turystyki. Doświadczony trener i autorka ponad 160 publikacji.
Magdalena Czubaszek-Nowaczyk
Trener i coach z międzynarodowym certyfikatem Gallupa Certified Strengths Coach
Managerka, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu działami Obsługi Klienta, Wsparcia Sprzedaży i Zarządzania Należnościami.

KOMPENDIUM PEOPLE INNOVATION

Poznaj liderki i liderów zmian w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim w organizacjach w całej Polsce. Oddajemy w Twoje ręce prawdziwą skarbnicę wiedzy i inspiracji o 20 projektach z dziedziny HR, prezentowanych w konkursie People Innovation.

KOMPENDIUM PEOPLE INNOVATION

Poznaj liderki i liderów zmian w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim w organizacjach w całej Polsce. Oddajemy w Twoje ręce prawdziwą skarbnicę wiedzy i inspiracji o 20 projektach z dziedziny HR, prezentowanych w konkursie People Innovation.